2013/4

Konfliktus, empátia,
kommunikáció
2013/4.
 

Tartalomjegyzék

 
A Magyar Coachszemle küldetése
Kovács Petra: Minden pillanatban kommunikálunk – Szerkesztői bevezető
 
HÁTTÉR
Gyenis Gabriella – Pappné Zomi Tímea: Úton az összhang felé,. Hogyan kezeljük
hatékonyabban a konfliktusainkat a munkahelyünkön?
Barnóczki Annamária: NEM-et mondás művészete. Gondolatok az asszertív kommunikációró
Esperger Zsófia: Konfliktus, különbözőség, kiszolgáltatottság a családban evolúciós pszichológus és családi mediátor szemmel
Szilvágyi Beatrix: „Hallod amit mondok?”
Balogh Emese: Színház az egész világ
Márton Mónika: Képzeld el, hogyan nőtt fel!
 
IRÁNYOK
Gill Rita: Kommunikáció, empátia, konfliktuskezelés a „Rehabilitáció, Érték, Változás (RÉV)” modellprogram segítségével
Csetneki Csaba: Empátia, konfliktus, kommunikáció a versenycoachingban
 
KUTATÁS
Dobos Elvira: Vizuális kifejezésmódok és kommunikáció az online közösségi térben
 
VÉLEMÉNY
Örvényesi Rita: Hétköznapi félreértéseink
Gondolatok Örkény István: Sokszor a legbonyolultabb dolgokban is jól megértjük egymást, de előfordul, hogy egészen egyszerű kérdésekben nem című egyperceséről
Komjáti Viktória – Kovács Petra: Hol a helyem a világban?
Beszámoló a Kultúrák Közötti Kommunikáció Találkozóról
Filius Ágnes: Szubjektív beszámoló a Coaching Campről
 
INTERJÚ
„Bár többet foglalkozna a társadalom mindannyiunk jóllétével”
Interjú Sara Groffal, a Florida State University kutatójával
 
SZERZŐINKRŐL

Lépj velünk kapcsolatba!