Az ICF konferenciája: HR BRAND(em)
Az ICF (International Coach Federation) Magyar Tagozata első ízben szervez olyan konferenciát, mely elsősorban a vállalati vezetőket és a HR szakma képviselőit szólítja meg.
A konferencia számos nagyvállalati előadója különböző nézőpontokból vizsgálja meg azt a kérdést, miként működik a coaching ma a magyar vállalti környezetben.
A konferencia különlegessége, hogy ismert magyar nagyvállalatok vezetői és az ICF coachok közösen vezetik a kerekasztal-beszélgetéseket, műhelymunkákat, előadásokat. A témák pedig minden vezető és HR-szakember számára izgalmasak:
• Hogyan működik, működhet a coaching a vállalatoknál, szervezetekben?
• Milyen lehetőségeket nyújt a coaching a fejlesztésben?
• Milyen akadályok gördülhetnek a vezetők és a coachok elé?
• Milyen megoldások születnek?
• Hogyan dolgozhatók fel a szervezeti coaching sikerei és kudarcai?
A konferencia teret nyújt a vállalati vezetők, HR-vezetők és coachok tapasztalatainak megosztása mellett a gyakorlati tudás elsajátítására is. A személyes élmények mellett a résztvevők első kézből kapnak információkat az ismert nagyvállalatok vezetőitől, akár személyes beszélgetések formájában.
Az ICF coachok pedig biztos szakmai hátteret kínálnak a szigorú etikai normák és kompetenciák mentén működve. Mindezt élőben, saját élményeikkel és tapasztalataikkal fűszerezve.
A HR BRAND(em) konferencia keretén belül adja át Turai Léda MCC, az ICF Global elnöke a Prism Award 2016. évi díját, mely a coachingot a fejlesztésben és szervezeti működésben legjobban intergráló és működtető magyar vállalat kap.
Az ICF nemzetközi Prism Award díjának versenyében a legjobb öt között szerepel az Ericsson Magyarország. Az ICF idén eldöntötte, hogy a döntős 5 vállalatot emeljék ki és ünnepeljék, míg eddig csak az első és a honorabe mention kategóriát emelték ki. Az Ericsson a nemzetközi mezőnyben döntős lett. Jó példa ez arra, hogy a magyar vállalatok vezetői és a fejlesztésért felelős HR-szakemberek hisznek a coaching erejében.
Az ICF-ről: A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF), a világ legnagyobb coach szakmai szervezete 1995-ben alakult, mára több mint 120 országban 22 ezer tagja van és mintegy 17 ezer coach szerzett már ICF akkreditációt. Az ICF célja, hogy építse, támogassa és megőrizze a coaching szakma integritását magasszintű etikai sztenderdjei, független akkreditációs rendszere és az egész világot átfogó, akkreditált coach-hálózat kiépítése útján. Az ICF Magyar Tagozata 2008-ban alakult, jelenleg több mint 130 taggal a régió egyik legnagyobb tagszervezete. www.coachfederation.hu