2013/2

Én-márkaés karrier
2013/2.

Tartalomjegyzék

 
Dobos Elvira: Személyes kompetenciák, személyes márka, karrier
Szerkesztői bevezető
 
HÁTTÉR
Pintér Csaba: Back to work
Megváltozott munkaképességűek kompetenciafejlesztése tréninggel és coachinggal
Márton-Koczó Ildikó – Papp Eszter: A személyes márkáról
Nagy Zsolt: Hogyan kezdd el sikeres én-márkád felépítését?
Siklós Barbara: Én-márka és karrier
Vass Andrea: Én-márka és karrier
 
KUTATÁS
Dr. Schadt Mária – Dr. Péntek Eszter: A nők ipari kutatás-fejlesztésben való
részvételét elősegítő eszközök adaptálhatósága Magyarországon. Egy kérdőíves vizsgálat alapján
Pintér Alexandra – Dobos Elvira – Örvényesi Rita: Én, márka?
A Magyar Coachszemle körkérdésének eredményei
Frei Kitti: Miből áll a coach személyes márkája?
 
IRÁNYOK
Kovács Judit Erzsébet: Régi-új lehetőségek a coachingban. Vonjunk be a folyamatba néhány lóerőt!
 
VÉLEMÉNY
Ruszák Miklós: Női karrier? Gondolatok két tudományos rendezvény kapcsán
 
AJÁNLÓ
Örvényesi Rita: Egy coaching szemléletű marketinges, illetve marketing szemléletű coach szubjektív könyvajánlója
 
INTERJÚ
Interjú Dr. Damian Goldvarggal, az ICF Global Board elnökével
A saját gyökereink a legfontosabbak – Interjú Molnár-Bánffy Katával
 
SZERZŐINKRŐL

 

Lépj velünk kapcsolatba!