Tovább nőtt az előző évhez képest azon kis- és középvállalkozások (kkv) aránya, amelyek növekvő karácsonyi forgalomról számoltak be 2014-ben - közölte a Marketing Commando online kutatásának eredményét  az MTI-vel.

Az 1500 megkérdezett vállalkozás 51 százalékának nőtt a bevétele, ami 5 százalékpontos növekedés az előző évhez képest, valamint a 2008-óta mért legmagasabb arány is.

A válaszadók mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma, 37 százaléka pedig nem tapasztalt változást az előző év karácsonyához képest.
A felmérés megállapította, hogy legjobb karácsonya az intenzív marketinget folytató kkv-knak volt, amelyek 73 százaléka jelzett nagyobb forgalmat.
A kutatásban résztvevő kkv-k ötöde kizárólag interneten, 41 százalék csak offline, 37 százalékuk mindkét csatornán egyaránt értékesít, utóbbi vállalkozásoknak karácsonyi forgalma nőtt a leginkább, 59 százalékuk nyilatkozott javulásról.
Magyar Coachszemle